شیکترین مدل های کوتاهی مو انـه و زنانـه درون سال 95 2016 به منظور خانمـهایی کـه با مد روز پیش مـیرن

مدل موی کوتاه انـه و زنانـه 95

33 عاز زیباترین مدل موی کوتاه انـه و زنانـه سال 2016 95 – تصاویر جدید از مدل مو کوتاه زنانـه و انـه درون رنگ های مختلف از سایت مدل 24

مدل کوتاهی مو

درمان ساده و آسان به منظور مراقبت از مو

یک قاشق مرباخوری پودر دارچین رابا یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و روغن زیتون بـه مـیزان کافی مخلوط کنید و روی پوست سر قرار داده و ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. مدل موی کوتاه جدید به منظور به دست آوردن نتیجه مطلوب، مدل موی کوتاه جدید این کار را حداقل هفته ای ۳ بار تکرار کنید.

مقداری عسل و روغن زیتون را بـه شامپوی ملایم اضافه و از آن استفاده کنید که تا مو تمـیز، براق و نرم شود.

شب یک چهارم پیمانـه آب پیـاز را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و به پوست سر بمالید و روز بعد بشویید.

زرده تخم مرغ را با مقدار خیلی کم عسل (حدود یک قاشق غذاخوری) مخلوط کنید و به پوست سر بمالید. مدل موی کوتاه جدید بعد از ۳۰ دقیقه سر خود را بشویید.

مدل مو کوتاه زنانـه 2016 مدل مو کوتاه 95 مدل مو کوتاه انـه 2016 مدل موی کوتاه 2016

عسل و تاثیر آن درون ریزش مو

عسل خاصیت های فراوانی دارد کـه از جمله آن، پیشگیری از ریزش مو است.همـه افراد بـه طور معمول روزانـه ۲۰تا۱۰۰ تار موی خود را از دست مـی دهند. اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث کم مویی فرد مـی شود. علت ریزش مو متفاوت هست از جمله نبود تعادل هورمونی، مراقبت ن از مو، سوءتغذیـه، مصرف بعضی از داروها از جمله داروهای غنی از ویتامـینA یـا داروهایی کـه برای درمان بیماری های مختلف مانند نقرس، فشار خون، اختلال تیروئید و افسردگی تجویز مـی شود. اگر چه ریزش مو ناشی از موارد یـاد شده را نمـی توان کاملاً کنترل کرد اما با بـه کار بستن شیوه هایی، مـی توان آن را کاهش داد.

مدل مو فشن کوتاه 95 مدل مو زنانـه کوتاه ۲۰۱6 مدل مو جدید کوتاه 95 مو کوتاه زنانـه 2016

چگونـه عسل مانع از ریزش مو مـی شود؟

۱ -بالا بودن مـیزان قند عسل، باعث حفظ آب و در نتیجه حفظ رطوبت مو مـی شود. این رطوبت باعث نرم ماندن پوست دور ناخن نیز مـی شود.

۲ -عسل خاصیت ضدباکتریـایی دارد کـه پوست سر را سالم نگه مـی دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش مـی دهد.

خواص عسل به منظور مو

۱ -نرم کننده بسیـار مناسبی است. قبل از یک سهم عسل را با ۲ سهم روغن زیتون مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از بـه مو بمالید. مـیزان روغن را بر حسب نوع موی خشک یـا چرب تنظیم کنید.

۲ -اگر مو بیش از حد درون معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر مـی شود. این کدری را مـی توان با مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانـه آب ولرم بـه مو از بین برد.

نکات مراقبتی هنگام استفاده از عسل به منظور تقویت مو

برای پیشگیری از عوارض جانبی مانند ایجاد چسبندگی لازم هست به این نکات توجه کنید.

1  – از عسل بـه مـیزان بسیـار کمـی استفاده کنید.

2 – به منظور نرم مو، عسل را با روغن مخلوط کنید.

3 – هرگز عسل را گرم نکنید.

مدلهای کوتاهی مو ونـه و زنونـه مدل موهای کوتاه از سایت مدل 24 مدل مو بهترین مدلهای موی زنانـه و انـه کوتاه مدلهای موی پسرونـه به منظور خانمـها

چهار نسخه گیـاهی به منظور از بین بردن موخوره

1 – یک لیوان شیرین بیـان را درون سه لیوان شیده بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بجوشد که تا آرام آرام دم بکشد. بعد از این کـه سرد شد، آن را صاف کنید و هر روز از این مایع بـه موی سرتان بمالید بعد از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد، موخوره تان درمان شده است.


2 – ریشـه کنجد را درون ش خیس کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه بـه همـین حالت بماند. بعد از آن، ریشـه کنجد را بـه مدت ۳۰ دقیقه درون ش بجوشانید و مایع صاف شده را بـه موهای‌تان بمالید.

3 – موهای‌تان را درون آب‌جوشانده تخم پیـاز قرار دهید. استفاده از جوشانده گل بابونـه و گل ختمـی آن هم ماهی یک بار، به منظور درمان موخوره مفید است.

4 – بـه مقدار مساوی قهوه و نخود خام، روناس و زرده تخم مرغ را مخلوط کنید و به صورت خمـیردرآورید و به موهای‌تان بمالید. بعد از آن موهای‌تان را بشویید و با روغن زیتون چرب کنید.

مدل مو مجلسی کوتاه مدل مو پسرانـه به منظور خانم ها موی کوتاه شده ونـه و زنونـه مو کوتاه شده و رنگ شده مدل مو 95 کوتاه

منبع : مدل موی کوتاه جدید مدل 24




[33 عمدل موی کوتاه انـه و زنانـه زیبا جدید سال 2016 95 ... مدل موی کوتاه جدید]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 02:55:00 +0000